Klanttevredenheidsonderzoek
Melusine Koning is gecertificeerd door de Stichting Coach. Dit betekent dat ze aantoonbaar beschikt over de vereiste competenties en dat ze prestaties neerzet, die hoog gewaardeerd worden door haar klanten. Deze waardering laat Melusine Koning Coaching & meer… één maal per drie jaar in kaart brengen door het Cedeo, een onafhankelijke specialist op het terrein van klanttevredenheidsonderzoeken. Er wordt door het Cedeo een steekproef genomen uit de opdrachtgevers.
Enige resultaten uit het onderzoek
Om in aanmerking te komen voor de Cedeo-erkenning moet 80% van de klanten op niveau vier of vijf scoren (op een schaal van één tot en met vijf). Melusine Koning Coaching & meer… werd door 100% van de referenten op niveau vier of vijf beoordeeld. Dat betekent dat alle onderzochte klanten tevreden of zéér tevreden waren.
Enkele citaten uit het rapport
Als onderdeel van de waardering wordt uitgesproken dat Melusine Koning goed tot de kern van de problematiek door kan dringen.
“Ik vind, dat ze met durf weet door te dringen tot de eigenlijke vraag en niet schroomt om haar nek uit te steken.”
“Ik vind haar een zeer authentieke vrouw, die heel duidelijk maar respectvol de dingen doet en ook in staat is feedback goed op te pakken.”
“Haar kracht is, dat ze op een heel warme en milde manier een heel duidelijke boodschap kan geven. Ze weet te spiegelen en vragen te stellen die de kern raken, vanuit volledige acceptatie van de persoon tegenover zich.”
“Ze is goed in het schakelen tussen de verschillende niveaus in een organisatie; ze kan met alle niveaus uit de voeten.”
Men vindt in het algemeen dat Melusine Koning een uitstekende begeleiding biedt bij het formuleren van concrete en realistische doelstellingen. De financiële afspraken zijn steeds helder en men vindt dat de trajecten zorgvuldig worden afgerond. Een traject is niet oeverloos en Melusine schroomt niet om aan te geven als andere expertise nodig is en daarin te adviseren. Referenten zijn tevreden over het relatiebeheer ‘Haar werk is haar PR’.